Jag hade bästa födelsedagen!!
 
Elias, mamma och pappa väckte mig på Skype med sång och Elias hade gjort chokladfondue med massa goda frukter. Jag bakade tidernas största jordgubbstårta som blev succé och sen gick vi på The Met och tittade på konst och gjorde konst själva på nån prova på hörna. Vi fick dekorera lerskålar inspirerade av kinesiskt porslin. Sen åt vi middag på lilla indiska restaurangen med lysande chilifrukter i hela taket, nu hade de dessutom ökat på med massa julgranskulor. Gratis förrätt och efterrätt precis som senast och lika gott allting. På kvällen kom massa fina vänner för att fika och fira och jag hade så roligt! Jag fick så söta kort och presenter och blommor och vi skrattade hela kvällen och sent inpå natten.
 
Idag ska jag ta Max och Elias ska köra igång med repandet igen.

Kommentera

Publiceras ej