Och så var det som sommar igen... 18 grader, här kan vädret verkligen inte bestämma sig. Men det passade perfekt för alla som sprang runt i tunna halloweenkostymer igår.
 
Här ser ni några bilder från gårdagen. Folkvimlet är på 6th avenue under den stora Halloweenparaden. Jag kom sent och såg ingenting, det var sååå packat med folk. Lyckades hitta vännerna till slut i alla fall. och det var häftigt ändå! Så mycket utklädda människor.
Halloween"fint" i lägenheten.
Folkvimmel, alla försöker se en skymt av paraden
Kvällens umgänge! Så där blev Elias kostym efter allt tejpande och klippande!
Linnea och Elias på tunnelbanan hem till oss..
Jag, Rosanna, någon random, och Karin på hörnet.
 
Vi hade en otroligt rolig kväll! Sov i vår lägenhet allihopa, jag var sist att lägga mig så det enda som fanns kvar då var golvet.. Jag fick en kudde i alla fall, men det blev en hård natt haha.
 
Nu peppar vi för att Elias mamma, pappa och bror kommer imorgon kväll! Det ska bli så roligt att träffa lite familj igen. Vi har en händelserik vecka framför oss.
God natt!
 

1 kommentarer

Ellinor

06 Nov 2013 08:52

Oj vad jag legat efter med att läsa er blogg! Nu har jag läst ikapp och det var både rolig och intressant läsning och kul att se alla bilder. De verkar vara en fin höst i NY. Här är de nån plusgrad och grått och riktigt tråkväder.
Ni måste vara i bra form som klarar alla klasser ni tar! Jag ska försöka börja träna igen efter ett för långt uppehåll och det är inspirerande att läsa allt ni gör. Nu dansar ju inte jag men lite gym träning tänkte jag komma igång med iaf.
Ha de så bra och njut av besöket :)

Svar: Det låter bra det! All träning är bra på sitt sätt, man mår så mycket bättre när man kommit igång också. :) och så får du åka till Elias föräldrars gård och kolla in hästarna och träffa dem! Elisabeth blev såå glad när jag sa att du ville rida där! Hoppas det blir bra :) kram
Elias Bäckebjörk

Kommentera

Publiceras ej