Pappa Bengt tycker inte att vi är tillräckligt aktiva här, så då tillägnar jag honom ett inlägg denna onsdagsmorgon. Dock inte lika välskrivet som det jag fick av honom på mailen.
 
Den här veckan har haft lite otur i sig. Jag gnuggade in hårbotten i olja och skulle ta ett långt bad, men det fanns inget varmvatten så jag fick sova med oljan i håret. Igår på baletten började jag känna mig febrig och sjuk så jag fick strunta i Olivers klass och åka hem och sova. Dessvärre var det signalfel på hela röda linjen så jag fick åka och gå kors och tvärs över hela stan för att ta mig hem, och det tog två timmar istället för sju minuter som det annars tar! Men sen slog vi till med en hejdundrande köttbullskväll hos oss igår kväll och det var så roligt så nu kan det bara bli bättre. Gästerna var Elinor, Julia, Saul och Adde och Johanna som bor hos oss i nästan två veckor. Så himla roligt, kan inte fatta att de åker tillbaka till Sverige snart igen! Jag och Johanna gick på Kävesta tillsammans förra året, hon är från Örebro och Adde är hennes pojkvän. Har inte sett dem sedan maj så det är så roligt att ha dem här.
 
Vi är fortfarande lite sjuka här hemma men ikväll ska vi ta Max och sen gå ut med honom, Julia och Elinor.
 
Nu har Elias haft sina fyra föreställningar med kompaniet, de var så bra!! Så roligt att se. Nu har han inte så mycket rep längre, han ska bara lära ut sina delar till en annan dansare.

1 kommentarer

Christl

13 Feb 2014 12:01

Bengt mail var ju verkligen något i särklass. så kul! Ingen höjdare att resan hem ska ta sån tid när man är sjuk. Hoppas att du mår bättre nu. Vi längtar efter er båda! Kram

Kommentera

Publiceras ej